Ci andiamo! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Richard Janssen - WaarBenJij.nu Ci andiamo! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Richard Janssen - WaarBenJij.nu

Ci andiamo!

Door: Ricci

Blijf op de hoogte en volg Richard

25 December 2009 | Nederland, Baarlo

Grijp je tissues, zakdoeken en ander tranendrogende eenheden. Mijn vertrek is nabij. Wat een vreselijk eng besef dat het nog maar 36 dagen is tot vertrek, Jezus zeg! Niet dat hij er iets mee te maken heeft.
Zo goed als alle voorbereidingen zijn getroffen, alleen nog wat administratiewerk dat ik zo graag mogelijk zo lang mogelijk uitstel. En nee, daar komt geen afstel van. Miereneukers. Voor die die nog niet weten hoe mijn kamer eruit ziet, dan leef ik met je mee, want ik weet het zelf ook niet. Maar ik heb wel de beschrijvingen. De kamer is via een contact van een docente tot stand gekomen en dus vertrouw ik het wel. 30m², externe eigen badkamer, centrumpje Bologna. Joa zeet'ie! Zodra ik arriveer zal ik een fotoreportage beginnen die ik zo spoedig mogelijk met jullie delen zal. En mochten er nog enkelen van jullie zijn die onder een steen leven, ik ga er Spaans, Italiaans, Frans en Hongaars studeren gedurende enkele maanden. En ijverig! Mondejus!
Voor de rest is er nu weinig aan te kondigen, alleen ontken ik momenteel slaap en besloot maar alvast een waarbenjij.nu-account aan te maken terwijl ik op de achtergrond naar een documentaire over Leonard Cohen op Canvas aan het kijken ben. Ik verwacht de meeste van jullie 23 januari voor een pijnlijk afscheid.

  • 25 December 2009 - 11:05

    Mam:

    Ciao Ricci, io sono tutti blij (deze woord nog opzoeken in het dicsionair).voor deze stap van je, je wordt een echte (authentiek Budapester) wereldburger! Ga met je schrijven verder door en illustreer met tekeningen en foto's en muziek! Want daar zal je die echte cantara ontdekken! Ik ben erg trots op je en ik hou heel veel van je!! Zet 'm op, SUCCES!!liefs en steun van het huisfront, mam

  • 25 December 2009 - 13:09

    Doc. Dré:

    Bonne chance Ricci!

  • 25 December 2009 - 17:40

    MacGeelen:

    Nice deze blog, ga ik zeker vaak lezen en op blaten. Maar goed genoeg gezegd want ik zie je zondag weer. :p

  • 26 December 2009 - 13:28

    Laura De Haan:

    Spannend he!! :D Brr, ik krijg inmiddels ook al wel de kriebels. Maar goed, ik heb het al eerder aangekund, dus nu zal het ook wel goed komen. En ach, als ik het al kan, dan kun jij het ook wel ;)
    Dus, wij kunnen dit! Wij gaan heel veel plezier hebben komend half jaar (ook al moeten we elkaar missen, aahhhh).

  • 26 December 2009 - 18:46

    Maartje:

    Il mio Ricardo!
    Ecco! Ma che bella, questa pagina! Vado guardarla spesso cossiché sei ciononstante un poco qui! perché mi mancherai!
    Ma naturalmente ti auguro un tempo molto bello a Bologna!
    In bocca al lupo!
    Liefs,
    Picola Ma

  • 27 December 2009 - 10:03

    Angelique:

    Heej Richard, wat hebben we gisteravond genoten van jouw spaghetti; werelds! Gelukkig staat er nog een restje in de koelkast voor vandaag, al zou ik ook nog wel wat van je tiramisu lusten! Komt nog wel, met een lekkere capucino. Verheug me nu al op je italiaans buffet als je terug komt!

    x Schwester

  • 12 Januari 2010 - 21:58

    Daan:

    Hee jongen,

    Ook ik wens jou uiteraard een geweldige tijd in Italië. Mocht ik geld overhebben, kom ik een keertje bij je partycrashen!! Voor nu kan ik alleen maar zeggen : maak er wat moois van :)

    Halee

  • 17 Januari 2010 - 15:17

    Nathalie Roelens:

    In bocc'al lupo e salutami affettuosamente Sabina Crippi !

    NR

  • 19 Januari 2010 - 13:11

    Katinka Kruip:

    Caro Riccardo,

    In bocca al lupo e divertiti a Bologna! E'una città meravigliosa.

  • 20 Januari 2010 - 18:38

    Luna :

    Damn boy.
    Mis je ook al. Maar skype is dé oplosing idd! :D
    Liefs! Un beso

  • 20 Januari 2010 - 18:39

    Luna :

    oplossing bedoel ik natuurlijk...hehe

  • 21 Januari 2010 - 13:42

    Malouke:

    Hola Ricci!!

    Jij ook heeeeel veel plezier en succes gewenst (alvast dan.. :P)!

    xx the bossss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Ricci goes Bologna

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Budapest, Magyarország

25 Juli 2010

Woordgrap met kranten

12 Juli 2010

Honger

25 Juni 2010

Wave your flag

07 Juni 2010

I don't like tourists, but I love to rest
Richard

Actief sinds 24 Dec. 2009
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 31919

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Ricci goes Bologna

Landen bezocht: