Sfeerimpressie 3e editie Baarlofeest - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Richard Janssen - WaarBenJij.nu Sfeerimpressie 3e editie Baarlofeest - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Richard Janssen - WaarBenJij.nu

Sfeerimpressie 3e editie Baarlofeest

Door: Ricci

Blijf op de hoogte en volg Richard

25 Januari 2010 | Nederland, Baarlo

Beste volgelingen,

de laatste afscheiden zijn genomen op een zeer memorabele wijze. Ik ga het zo kort en bondig mogelijk proberen te houden zodat jullie snel jullie primaire bezigheden kunnen voltooien. Dus wat ik om 6 uur en om 9 uur heb gedaan ga ik niet vertellen, verder gaat dat jullie misschien helemaal niets aan! Dus... het was een mooi emotioneel afscheidsfeest welke niemand ooit zal vergeten. Jullie kleinkinderen krijgen dit nog te horen. Gegarandeerd ;) Maar goed, het 4 uur lang culinair spektakel, het 1 uur lang culinair verorberen, het grandioze optreden van de wereldberoemde JoJo, de (redelijk moeilijke) muziekquiz, de big-ass sigaren, mijn cadeau-snor, de schultenbrau, de karaoke, de toegeslagen hamer, de nieuw geopende tattooshop in mijn keuken, de alom aanwezige brakheid en de teringzooi wat over is gebleven hebben naar mijn mening het feest tot een waar succes gebracht. Vergeet niet de meest aanwezige woorden: "BAM!", "BOTS" en "ZO'N VUURBAL JÓNGE!". Het bewijst maar weer dat dergelijke low-culture cult toch een positieve effect kunnen hebben op zo'n ultraintellectueel feest.
Ik bedank jullie allen voor jullie aanwezigheid, ik zal jullie zielsveel missen, dat kunnen jullie je niet eens voor mogelijk houden. Echt niet.
Ik zal enkele foto's plaatsen voor de sfeerimpressie ;)

Groetjes, kusjes en (beren)knuffels,

Il Ricci

  • 25 Januari 2010 - 15:16

    Steven:

    Hey Richaar,

    Het was ook een topfeest! Ik heb ervan genoten, ik ben niet voor niets van 19 uur tot 5.30 daar geweest :p
    Jammer alleen dat ik je het grootste deel van de nacht niet gezien heb, haha. Was je trouwens bij VVV?

    gr. Steven

  • 25 Januari 2010 - 15:27

    Richard Janssen:

    zeker was ik bij VVV ! 1-1 was zeker verdiend ;)
    Die kakkerlakken hadden 1 grote kans dan scoren ze, maar balbezit was toch echt van 'os'! En daarna meteen naar Nijmegen verhuisd. Dus ik ben goed brak, maar tof dat je er was coach ;)

  • 25 Januari 2010 - 15:27

    Panne:

    En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet..... :D

  • 25 Januari 2010 - 15:50

    Sjoeff:

    hmmmm

  • 25 Januari 2010 - 21:45

    Daaaan :

    Hee baas,

    Dat was echt een mooi feestje. Heb ervan genoten, vooral ook van het deel waarbij we met 10 gasten alle klassiekers mee gingen blèren op jouw kamer. Waar was jij toen ook alweer..? ;) En wat een wandeling ook om 6 uur 's ochtends.. Mijn bed ontving me met open armen :) en heb dus ook niet veel van zondag meegekregen!!

    Haleekes!

  • 26 Januari 2010 - 16:57

    Luna :

    Trouwens Rich!!

    Die Antonio (waar ik vanavond feestje van heb) komt uit BOLOGNA!!! :D
    Heb al gezegd dat jij er nu gaat studeren, hihi..
    Liefs, un beso!

  • 31 Januari 2010 - 14:21

    Eline:

    Haai Rich!
    Nou hebben we geen afscheid kunnen nemen tijdens onze laatste bijeenkomst van fono omdat jij lag te pitten!! ;)
    Anyway, hoop dat het je gaat bevallen in Bologna, zeker als het straks lekker weer wordt! Veel plezier, ga je berichtjes bijhouden en geniet van de Italiaanse vino en zo!!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Ricci goes Bologna

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Budapest, Magyarország

25 Juli 2010

Woordgrap met kranten

12 Juli 2010

Honger

25 Juni 2010

Wave your flag

07 Juni 2010

I don't like tourists, but I love to rest
Richard

Actief sinds 24 Dec. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 31919

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Ricci goes Bologna

Landen bezocht: